No desaprofitem el nostre futur

Hi ha molts alumnes que els falta un any i mig o només un any per treure’s l’ESO i decidir què fer: si seguir estudiant o posar-se a treballar, i encara no ho saben, o no ho volen saber.

Els adolescents tenim un greu problema,  és que molts tenim por d’afrontar qualsevol cosa i de tenir cada cop més responsabilitats.

En el meu cas, tinc molt ben rumiat el que m’agradaria fer i el que podria fer sabent el que se’m dóna bé i el que estaria disposada a fer, crec que al veure la meva mare treballant tots els dies inclòs els festius per només 900 euros al mes, em fa rumiar, i si puc perquè tinc la sort que els meus pares, si jo volgués seguir estudiant m’ho pagarien, seria un desperdici no fer-ho. És que és veritat que qualsevol carrera són mínim 4 anys si no en suspens cap, però et poses a pensar i crec que mereix la pena sacrificar-se 4 o 5 anys per després treballar en allò que t’agrada i que et permet viure que deixar els estudis i estar-te tota la vida en un treball on et deixes la salud en molts casos. També hi ha persones que no tenen la capacitat necessària per treure’s una carrera, però això no vol dir que no sigui res en la vida, pot fer algun cicle formatiu, perquè insisteixo, si heu d’estar tota la vida treballant millor amb allò que us agradi.

Amb això acabo, ara que no tenim gaires responsabilitats aprofitem-ho i estudiem en allò que més ens agradi, que tots els esforços són recompensats.

estudiar_g21.jpg

LJL 3A42

1 comentari

  1. anònim

    primer comensa per pensar en batxillerat i d’aquí a dos (encara que jo penso que seran tres) anys, et penses lo de la carrera, si es que acves batx.

Deixa un comentari

