La dolenta influència de la TV als adolescents

La televisió és un dolent exemple de desenvolupament mental quan un és vulnerable com ara nosaltres els adolescents.

La televisió influeix molt en nosaltres i la major part negativament, hi ha molts casos que les joves agafen complexes quan veuen les models per la televisió, i això passa perquè no estem ben informats. Tothom hauria de saber que el 50 per cent del que veiem a la televisió és mentida o està transformat. Mai és veritat tot el que veiem o escoltem i menys en aquest medi de comunicació.

Ja que ara gairebé tots els pares i mares no controlen ni posen límits per deixar veure segons quins programes, cal tenir coneixements del que amaga tot aquest muntatge.

Animo a la joventut que s’informi i que no faci cas de tot el que es veu a la televisió.

També una cosa que m’altera és que m’he adonat que cada vegada hi ha més programes a la televisió amb un propòsit un poc cruel, com per exemple el programa que fan a Antena3 ”La hora de la verdad” que consisteix que una persona assisteix amb la seva família i aquesta persona s’asseu enmig del plató i la presentadora o el presentador li pregunta coses que ha de dir la veritat però coses que vertaderament deixen a la persona en ridícul davant de tota Espanya i davant la seva família, i el que em sap més greu és que a la gent li agrada aquests programes on la gent no sap on ficar-se i explica coses que, mare meva!

Fis a on arribarem, jo no m’ho puc creure, aquests programes estan fent que cada vegada m’agradi menys la televisió, de veritat que aquest mitjà no porta res bo.

tele.png

LJL 3A42

Anuncis

Deixa un comentari

