Els alumnes que viuen lluny del centre

Encara que la majoria dels alumnes del centre viuen als voltants, n’hi ha d’altres que viuen més lluny i alguns tenen alguns problemes per venir diàriament.

Per la gent que viu lluny, l’Ajuntament de Sabadell els dóna un carnet que els permet fer un nombre il·limitat de viatges en autobús de 7h-19h.

Per alguns és suficient, però si per exemple els castiguen o senzillament el tutor els demana que es quedin uns minuts per parlar, o es queden a la biblioteca per estudiar, se’ls escapa l’autobús i hauran de tornar a casa caminant.

Jo penso que haurien de deixar poder utilitzar el carnet fins a les 21h, ja que així podrien anar a la biblioteca a estudiar, per exemple, sense haver de preocupar-se del temps.

Hem escollit uns quants alumnes que tenen aquest problema i els hi hem fet unes preguntes. Els alumnes són: Cristian Panezo(CP) del 3A42, Lorena Bravo (L) del 2A52 i Ingrid Marín(I) del 2A52.

PER QUÈ HAS ESCOLLIT AQUEST CENTRE QUE ÉS TAN LLUNY DE CASA TEVA?

CP- Perquè m’agrada estudiar aquí.

L- Perquè la meva germana estudiava aquí.

I- Perquè la meva germana gran estudiava aquí.

T’AGRADARIA PODER UTILITZAR EL CARNET DURANT MÉS TEMPS?

CP- Sí, per poder anar a la biblioteca i estudiar.

L- Sí, perquè a vegades se m’escapa l’autobús i he de pagar.

I- Sí, perquè a vegades, si estic castigada, se m’escapa l’autobús i arribo molt tard a casa.

HAS ESTAT EN ALGUN CENTRE A PART D’AQUEST?

CP-  No, aquest és l’únic centre.

L- Aquest és també l’únic centre en què he estat.

I- Jo igual: aquest és l’únic centre.

CREUS QUE EL FET DE VIURE TAN LLUNY DEL CENTRE T’AFECTA D’ALGUNA MANERA?

CP- No, crec que no.

L- Sí, perquè a vegades, quan perdo l’autobús, no em dóna temps ni a fer els deures.

I- Sí, perquè si he de fer algun treball amb un company, arribo molt tard a casa i no tinc temps d’estudiar.

Aquestes han sigut les respostes de Cristian Panezo, Lorena Bravo i Ingrid Marín.

Raül O.

alumneslluny



alumneslluny2

1 Comentari

  1. albert

    yo crec que tindrien que posar 1 hora de pati i res mes que os estimo a tots i res mes que visca el barça i visca catalunya

Deixa un comentari

