Entrevista al conserge Albert

El nou conserge Albert que porta 8 mesos al centre i és molt apreciat pels alumnes, ha estat entrevistat per nosaltres. Fins i tot un alumne de l’IES ha creat un grup al Facebook sobre el popular conserge al qual s’hi han unit força persones.

Com portes aquests 8 mesos al centre?

– Molt bé, molt millor del que pensava.

Què és el que més t’ha cridat l’atenció del centre?

-El bon ambient, a comparació d’on vaig estudiar jo.

Què és el que et va atraure d’aquest treball per agafar-lo?

– Que necessitava un treball estable, i per circumstàncies vaig agafar aquest.

Què opines sobre l’alumnat del centre?

– Que hi ha molt companyerisme i  l’ambient és de barri i divertit.

I del professorat?

-Hi ha de tot, però en línies generals va molt bé.

Què comentes sobre el nostre conserge veterà José María?

-Que si fos per mi es jubilava als 100 anys.

Estàs content amb l’arrassada que està tenint el grup del facebook  creat per Iván Rivera ”Albert (conserge de l’IES Agustí Serra i Fontanet)?

-Sí, és un orgull i una satisfacció enorme i em dóna opció a parlar amb els alumnes.

Has cridat moltes vegades l’atenció als alumnes?

– Sí, sobretot al principi.

Quin és el teu truc perquè els alumnes t’apreciïn tant?

-Intentant donar-los lliçons políticament incorrectes però útils a la vida.

Què et proposes al llarg d’un temps?

-Assolir uns objectius que en el seu dia vaig deixar aparcats equivocadament.

Per curiositat, què et va passar el dia de la nevada?

-Que em vaig haver de quedar a dormir a mig camí i sort que em coneixia molt bé el territòri.

Quina és la teva temperatura mínima per tenir fred? Ja que sempre vas amb màniga curta…

-No tinc fred, el meu punt dèbil és l’aigua que està a menys de 25ºC.

MOLTES GRÀCIES

Iván Rivera (3A44) i Mariona Moix (3A43)

Anuncis

1 comentari

  1. ivanitoo

    Porfavor…quereis hacer el favor de comentar! todo el dia estais que si en el fotolog, que si en el facebook, que si el tuenti, que si el youtube… !

Deixa un comentari

