Entrevista a Pasqual Lorente, alumne de l’institut i campió de quads d’Espanya 2009

Entrevistem al campió de Quads d’Espanya del 2009, Pasqual Lorente Férnandez,  de la classe 3A44, un noi que ha nascut per al món dels Quads i sobretot per arrasar per tot el país.

Com i quan vas saber que t’agradava el món del motor?

Quan hem van regalar el meu primer quad.

Amb quants anys vas agafar el teu primer quad?

Quan tenia 3 anys.

Què opina la teva família sobre el món dels quads?

Doncs al meu pare li agrada i lògicament la meva mare li té més respecte al tema.

Qui pateix més, la teva mare o la teva núvia?

Una pregunta molt interessant, les dues, però la meva núvia té més por que corri, per això no vénen cap de les dues a veure’m.

Quant temps portes participant al campionat d’Espanya?

Porto dos anys participant-hi.

Quin ha sigut el circuit més complicat on has corregut amb el teu quad?

Un circuit és el d’Albaida (València) i l’altre el de San Esteban de Gormaz (Sòria).

Alguna vegada has tingut la desgràcia de fer-te mal en alguna part del teu cos?

Buf… Moltíssimes vegades! Una barbaritat!

Després de la teva àmplia trajectòria, de gran continuaràs en aquest món tan aventurer?

Clar que sí! Si el meu estat físic m’ho permet, i tant que sí!

Gràcies!

Ivan Rivera Ramos 3ºeso.

Anuncis

Deixa un comentari

