Les meves sensacions sobre l’obra de teatre “Nassos, Nassos, Nassis”

Hola! Com ja sabeu tots l’altre dia vaig representar la meva tercera obra de teatre de la Mostra de Teatre de la Diputació de Barcelona. Ara per aquí comentaré les experiències i sensacions que vaig viure que realment son súper bones i súper divertides!.

Per començar, el dilluns dia 17 de Maig vaig anar amb els meus companys a La Sala Miguel Hernandéz que era on estrenava el següent dia. La primera cosa que vaig fer va ser pujar a l’escenari i veure les 300 butaques que tenia davant meu (ja era bastant flipant!). I res, vaig fer mitja volta i vaig baixar als camerins a preparar tot el meu vestuari i res, vaig estar parlant amb tots i allò típic amb les tonteries, rialles, etc…

Va passar una hora i ja estava l’escenografia i la prova de llums i so feta i llesta per actuar i res, vam agafar i ens vam posar a fer l’assaig i res vam flipar tots del gran terreny de joc que teníem.

El dia de l’estrena ja va ser una passada, per matar el nervis fèiem bromes amb el professor… Al matí vam entrar a una fruiteria i tots vam comprar uns plàtans…(diuen que van bé per actuar). Aquesta brometa solament la sap una persona… i els demés companys… Hehehehe.

El pitjor moment? Quan vaig estar darrere el teló cinc minuts esperant que el professor acabés de fer la presentació de l’obra al públic… Sincerament, va ser horrible, però bé, mola mola! Hehehehe.

Bé i ja saps, si vols viure milers d’experiències com aquestes ja saps, apunta-t’hi l’any que bé! Això sí, vull donar les gràcies a unes certes persones que han fet possible aquest acte, per començar al meu professor Sergi Amat que és una màquina de professor, també a la nostra coordinadora que sense ella això no funcionaria: a la senyora Ana Miranda! I per finalitzar cal donar les gràcies al meu amic professor Narcís Pi i als meus companys Pasqual Lorente i Antonio Heredia: sense ells no hauríem tingut aquest fons de decorat tan maco.

Una abraçada a tots i a totes i gràcies per les moltes felicitacions!

Ivan Rivera, 3r ESO

Deixa un comentari

