Entrevista a Davinia, professora de visual i plàstica

Entrevistem a la professora Davinia Torija de visual i plàstica que és nova aquest any a l’institut.

Com va començar el teu interès per l’art?

Des de molt petita ja tenia aptituds i això va fer que a casa meva em recolzessin i em portessin a aprendre al taller d’un pintor.

Va ser dura la teva època d’estudiant?

No, perquè a mi sempre m’ha agradat molt relacionar-me amb la gent del taller i de l’institut i a nivell d’estudis jo estudiava perquè volia aconseguir el meu objectiu que era estudiar belles arts i per això treia bones notes.

A part de donar classes de Visual i Plàstica fas algunes altres coses a nivell professional?

Sí, dono classes de maquillatge, he donat classes d’artesania, restauració, pintura, dibuix artístic i últimament estic abocada al món de la joieria.

Quines diferències hi ha entre el centre on treballaves i l’IES Agustí Serra?

Poques, ja que el tipus d’alumnat és molt semblant.

Tens bona relació amb els alumnes?

Sí, si no em fan enfadar.

I amb els professors?

També, ja que crec que és molt important tenir un bon ambient a la feina.

On prefereixes viure, a la ciutat o a la muntanya?

– A la muntanya, però un cop a la setmana he de baixar a Barcelona perquè ho necessito.

Tens molts inconvenients per arribar al centre?

Vinc amb cotxe i trobo retencions molt sovint.

Tens plans pel futur?

– Ampliar el meu currículum.

Mariona Moix (3a43), Aitor Rivera (3a43), Albert Marinel·lo (3a42)


1 comentari

  1. ivanitoo

    No veas la doña Davinia… jejejeje 🙂

Deixa un comentari

