La meva experiència al Diari digital

Sóc l’Ivan (alumne de l’optativa del Diari Digital del nostre institut) i comentaré més o menys sobre la meva experiència i coses que he viscut en aquesta optativa.

Per començar diré que estic content amb aquest treball perquè és una activitat divertida, educativa i fàcil, una pàgina on podem posar diferents tipus de notícies, opinions, successos al nostre gust, coses que a nosaltres ens agraden o ens interessen per publicar i poder-ho compartir amb tots el nostres redactors. La meva primera publicació al diari va ser la del nostre conserge Albert, sincerament em va fer moltíssima il·lusió perquè l’Albert estava molt il·lusionat amb aquesta entrevista, cada pregunta que li fèiem ens responia amb una resposta molt interessant, sincerament ha sigut una de les publicacions que més m’han agradat. Tot seguit vaig fer una publicació sobre la Setmana Santa del meu barri (Can Puiggener) en la qual vaig parlar del recorregut de la processó, vaig gaudir molt també amb aquesta publicació. Això sí… hem tingut el plaer de tenir el rècord de visites el mes de maig, això és molt fort! hehehe.

En total he fet unes quantes coses que m’han agradat molt, la pena és que ara s’acaba ja aquest curs i aquesta optativa per nosaltres, l’any que ve espero que la gent que entri en aquesta optativa tan divertida que s’expressi i que publiqui tot el que vulgui, que no tingui vergonya i que es comporti bé! Que és molt fàcil aprovar hehehe.

Amb aquest redactat us deixo i desitjo que tingueu un boníssim estiu!

Una abraçada! (Ivan Rivera 3rESO)

Deixa un comentari

