Entrevista a Maria, la dependenta del Dumbolandia

Entrevistem la dependenta del Dumbolandia, la tenda de llaminadures més coneguda en el barri.

– Què et va impulsar a muntar aquest negoci?

Jo treballava en una fàbrica, pèro com no m’agradava vaig decidir fer un canvi d’aires i muntar aquesta botiga.

– Quants anys portes en aquest negoci?

Porto més de 10 anys en aquesta professió i la veritat és que estic molt contenta.

– D’ on vas treure el nom de Dumbolandia?

Quan vaig llogar  la tenda ja hi havia aquest nom, i com que em va agradar el vaig deixar com estava.

– És molt dura aquesta feina?

És un treball molt esclau. Treballo més de 8 hores al dia però és molt entretingut.

– Quin tipus de gent freqüenta més aquest negoci?

La gent que més freqüenta aquest negoci són el joves de 10 a 30 anys, però també gent d’ altres edats.

– Vénen molts alumnes del centre?

Sí, vénen molts alumnes.

– Què és el que més compren els alumnes del centre?

Normalment pastes i entrepans per berenar i també altres llaminadures.

– A quines hores són les que vénen més clients?

Les hores fortes són al començament i al finalitzar les classes, i alguns alumnes vénen a l’hora de l’esbarjo.

– Com es comporta la clientela amb tu?

No em puc queixar, la gent em tracta bé i amb respecte.

– Tens persones que t’ ajudin en aquest negoci?

Alguns caps de setmana m’ajuden els meus familiars.

– Notes la crisi en aquest negoci?

Sí, pel que fa als entrepans per esmorzar i berenar, la gent prefereix emportar-se’ls de casa, s’ha perdut un 20%.

Verónica Torres Molina i Ona Almenara Caellas           3a41

1 Comentari

  1. Caarla

    Carla’s: Está molt bé. Ens ha agradat molt ♥!

Deixa un comentari

