Entrevista a l’educadora social de l’Agustí Serra i Fontanet

Entrevistem a l’ Educadora social de l’Agustí Serra i Fontanet, la Carolina García.

1.  En què consisteix el teu treball ?

En ajudar els alumnes per a que puguin ser a classe portant-se bé i millorant la seva conducta i persona i també supervisar l’assistència a classe dels alumnes.

2. T’agrada el teu treball ?

Sí, perquè m’agrada ajudar la gent.

3. És un treball molt dur ?

Sí, però també és molt gratificant quan les coses s’aconsegueixen, és una feina molt agraïda, però quan veus que no te’n surts i la gent necessita ajuda però tu no pots fer res per ells, et sents insatisfet.

4. Què has estudiat ?

He estudiat un cicle formatiu de grau superior amb una integració social.

5. On vas desenvolupar la teva carrera ?

A Terrassa.

6. Quant de temps portes amb aquest treball ?

Vaig començar fa 9 anys amb una residència d’avis,  després vaig estar en un casal d’avis,  he estat amb disminuïts  i nanos d’un internat i porto quatre cursos aquí a l’Agustí Serra.

7. Hi ha molts alumnes amb problemes ?

Sí que n’hi ha, i bastants.

8. S’ha de tenir molta paciència per treballar amb els alumnes problemàtics ?

Jo ja tinc paciència de per si, però clar que s’ha de tenir paciència i molta.

9. T’agrada ajudar aquestes persones ?

M’agrada molt, a més la meva feina consisteix en això, si no m’agradés no em dedicaria a això.

10. Tens alguna estona lliure ?

Aquí estona lliure poca, i a vegades me’n porto feina a casa.

Gràcies Carolina !

Saray Lobato (3a43) Cristina Cuenca (3a42) Gladys Barba (3a42)

Deixa un comentari

