Les opinions personals dels alumnes de 3r sobre la sortida de les mines de Cercs

Aquestes són les opinions personals dels alumnes de 3r sobre la sortida a les mines de Cercs.

He  aprés moltíssim, la guia era molt simpàtica i em va caure molt bé, el que vam visitar també em va encantar, perquè m’encanta el fred i perquè mai havia entrat en una mina ni m’havia muntat a una vagoneta de les antigues.                                                                                                                                          Opinió de Núria Luque, 3a41

A mi la visita em va agradar, sobretot la part on vam entrar dins la mina, ja que em va semblar molt fort la manera com treballaven allí dintre. Els guies explicaven d’una manera que donava molt de gust escoltar-los. Jo crec que aquesta visita es podria fer també els següents anys.                                                    Opinió de Yanina González, 3a41

M’ha agradat molt, sobretot l’activitat de l’interior de la mina, he après molt i penso que s’hauria de repetir i seguir fent-la. M’ha agradat el museu, la mina, els guies, Berga, Fígols…                                                                                                              Opinió de Eric Serrulla, 3a41

He après molt, m’ha agradat bastant i sé que la vida en una colònia era més o menys igual, però els miners estaven molt explotats. Jo crec que això pot ser una bona excursió per aprendre.                                                                                                                                  Opinió Juan Manuel Martinez, 3a42

M’ha agradat moltíssim conèixer la vida del miner, el que més m’ha agradat va ser visitar l’interior de la mina, perquè mai n’havia visitat una.                                                                                                                                         Opinió de Caio Fuconi, 3a42

A mi la visita m’ha agradat perquè  m’he pogut sentir com una minera, ha sigut una experiència molt bona.                                                                                           Opnió d’ Ana María Sánchez, 3a43

M’ha agradat molt, he après moltes coses que abans no sabia, me n’he adonat que la vida dels miners era molt dura, treballaven moltes hores i era molt perillosa. Hem visitat el museu, hem vist un documental, hem entrat dins de la mina per veure com és i com treballaven, hem vist la casa dels miners i moltes més coses. M’ha agradat també el lloc, és molt bonic i m’ho he passat molt bé jugant amb la neu, ha valgut la pena anar-hi.                                                                                                                                       Opinió de Corina Ceapa, 3a43

A mi l’excursió de la mina m’ha fet aprendre que en aquells anys el treball de miner era molt dur i les condicions de treball eran molt difícils, a més a més que treballaven 12 hores diàries per un sou en cupons  i no en pessetes, que era la moneda en aquell temps.                                                                                                Opinió de Mihnea Mirescu,3a44

He après moltes coses: que treballar a la mina és molt dur, també hi ha molt risc, i no sabia què feien quan es quedaven sense oxigen i ara sí que ho sé, i ara sé que haig d’estudiar i si no estudio tindré un treball semblant al dels miners.                                                                                                                           Opinió de Alam Muhammad Maqsood,3a44

Vodpod videos no longer available.

Ana María (3a43)

Deixa un comentari

