Crònica de les colònies de 2n i 3r ESO a Fenals (Lloret de Mar)

Els dies 30 i 31 de maig i 1 de juny vam anar de colònies a Fenals i vam arribar sobre les 9:30 i vam esmorzar mentre els professors que ens acompanyaven (que eren el Manolo, el Luís i l’Eva), organitzaven les habitacions. Un cop ja teníem els grups, les habitacions i tot, els nois van anar tots a una habitació i les noies a unes altres per canviar-nos per anar a fer la prova d’aigua, que tractava de llençar-se a una piscina fent el que deia el monitor. Després ens van donar  les habitacions i ens vam anar a canviar cadascú ja a la seva per anar a dinar. Un cop vam dinar, vam fer una petita reunió amb els professors i després vam tenir temps lliure i cadascú podia fer el que volgués dintre de les normes. Quan es va acabar el temps lliure, cada grup (n’hi havia 3: l’ A el B i el C), feia les seves activitats. Quan es van acabar vam anar a l’hotel per dutxar-nos, canviar-nos i arreglar-nos per anar a sopar.

Quan ja havíem sopat teníem un altre temps lliure, i sobre les 10 començàvem les activitats de nit. La primera nit es feia karaoke, i quan vam acabar teníem dues opcions: anar a les habitacions ja per dormir o anar a la platja amb els professors.

Al dia següent vam fer el mateix, vam estar tot el dia a la platja fent activitats, algunes les fèiem a la piscina del club on hi havia tot el material per poder fer bé cada activitat, i per la nit vam anar a un pub i quan vam tornar, ens van deixar fer intercanvis d’habitacions però sense fer soroll per respectar les famílies que estaven allotjades o als companys que volien dormir. L’últim dia vam deixar les habitacions abans d’anar a esmorzar, després d’esmorzar vam anar a la platja a acabar de fer les activitats que ens faltaven i quan vam acabar vam dinar i després cadascú podia fer el que volgués. La majoria vam estar a la piscina prenent el sol, fins que va venir l’autocar. Vam arribar aquí a Sabadell sobre les 5 de la tarda.

Noelia Calderón i Mireia Espalter (3r ESO).