Crònica de les festes de Sabadell 2011

Aquest any han sigut les festes de Sabadell 2011 els dies 2,3,4 i 5. L’ any passat hi va haver més gent que aquest any, aquest any també han fet la festa de Maxima FM que va ser el dia 3 per la nit i que va començar a  les 11:30. Van haver-hi baralles i gent que anava molt beguda. També hi va haver Barraques que estaven al Club de Natació vell a la part de darrere. Van fer unes carreres amb bicicletes per a diferents edats. Van estar molt bé les festes d’aquest any però… a la festa de la Maxima hi van haver algunes cançons que no em van agradar.

Per començar vaig anar a la fira amb els amics i amigues, per passar l’estona vam muntar a la granota, al vaixell etc… Al segon dia solament vaig sortir a la nit. A les 10:15 van venir la gent a casa i un amic va deixar la moto al meu pàrquing, i vam anar a la Maxima Fm gou gou!  (emissora Barcelona 104.2). Vam estar fins a les 4 i crec que més tard vaig veure gent molt beguda. Més tard vaig anar a la fira i després cap a casa. Els altres 2 dies solament fira i més fira. Se’m van passar molt ràpids aquests dies però m’ho vaig passar molt bé.

Dani Sánchez, 3r ESO D

 

Deixa un comentari

