Entrevista a Blas Córdoba, Cantaor

Sense res que fer se’ns va acudir la brillant idea de fer-li una entrevista a Blas Córdoba, el meu cosí que és un gran ”cantaor”  i he decidit fer-li una entrevista per donar-lo més a conèixer a la gent que no sabia res d’ell, el seu començament i tal. Més endavant li fem unes quantes preguntes del seu recorregut en aquesta carrera i a la seva vida.

Quan vas començar?

– Jo, des de petit actuava.

Et va costar arribar a on ets ara mateix?

– Bé, amb molta ajuda de ”cantaors” com Chano Domínguez o Sergio Dalma, he arribat a on sóc ara mateix.

Toques algun instrument o només cantes?

-Toco la guitarra i el que m’hi posin.

Quin va ser el teu primer disc?

– ”Kejio”.

Entrenes la veu abans de començar?

– Entono una mica abans de començar, sí.                                                                         

La gent et para molt?

– De quant en quant, em pregunten com va i això…

Quan vas tenir els teus dos fills se’t van tancar portes en el món de la música?

– Bé, no és el mateix: al tenir fills no tens temps per altres coses.

Quin és el concert que més recordes?

– L’11 de novembre de 2010, a Màlaga, amb ”El Chano, El piraña i Tomasito”.

Quants discs has tret?

– Una pila, no me’n recordo (Riu).

Et guanyes la vida amb això o fas alguna cosa a part?

– No, em guanyo la vida amb la música.

Actues més aquí o en altres països?

– Actuo per tot arreu.

On ets més conegut, aquí o fora d’Espanya?

– Fora, fora d’Espanya tot el món em coneix i tinc molts més fans. Què hi farem, he triomfat fora (Riu).

Francisco Córdoba, 3c

Deixa un comentari

