L’arribada a Catalunya: una bona experiència

Fa cinc mesos que he acabat d’arribar a Espanya. Ha estat una experiència plena de petons i abraçades, la qual cosa va ser molt agradable, després de molt temps em van assignar a l’Institut Agustí Serra. Des del primer dia em van tractar molt bé, m’han fet sentir acollida com a casa meva, els professors de l’aula d’acollida han estat molt pacients amb mi i m’han ensenyat molt, ja que arribar a un país nou amb un altre idioma és una mica complicat i clar, el català no és una cosa fàcil però tampoc tan difícil.

Ara mateix porto ja tres mesos a l’institut i els porto molt bé. L’educació és una mica diferent,  té els seus pros i contres. En qüestions del país realment és diferent, el clima a l’Equador és sempre o càlid o fred o humit, però el clima aquí té les seves estacions, la qual cosa allà no hi és, ja que Equador es troba en el centre del món. El menjar és molt diferent, com per exemple el pernil i el formatge curats: això no hi és en el meu país, i per exemple la quantitat de gent que hi ha aquí mateix no és igual: les diferents cultures i els diferents llocs dels quals prové la gent. En el meu país la gent també prové de diferents llocs però no tant com aquí a Espanya.

A la foto, la plaça de l’independència de Quito.

Nicole Rivera 3ro d’eso

Deixa un comentari

