Paddock Bulevard, Centre Comercial de Sabadell

El centre comercial Paddock està situat a Sabadell , a l’Eix Macià.      
Té molta varietat de botigues, com per exemple Berska que és una tenda de roba, Stradivarius que també ho és, però també hi ha botigues que no són de roba com bars, o botigues d’estètica.

Al Paddock també hi ha els serveis o lavabos, un Mc Donald´s. El Paddock té 4 plantes, a la quarta hi ha l’Intersport, que és una botiga on venen coses d’esport, com coses per esquiar, sabates esportives, roba i vestimenta per a la neu o per fer esport… etc.

El que menys m’agrada és que sempre estan les mateixes tendes i com hi vaig molt, ja me les sé totes de memòria i m’avorreixen.

Allò que més m’agrada són les tendes de roba i el Mc Donald’s , i també que sempre hi ha gent que coneixo.

També m’agrada anar amb les meves amigues, allà mirem una mica les botigues, per mirar si han tret alguna cosa nova, després ens mengem un crep de xocolata per berenar, i per finalitzar seiem en un mur que hi ha a fora i estem allà amb amics.

Passem la tarda allà, al mur, riem i parlem de les nostres coses i quan es comença a fer de nit, marxem a casa tots junts. Això ho fem gairebé quasi cada dia, n’hi ha un en especial que mai faltem, el divendres.

Reportatge fet per Saray Mendoza, Diana Rodriguez i Mar Serrulla de 3º d’ESO.

Deixa un comentari

