I tu, què seràs?

De què treballarem quan acabem l’ESO?

encontrar-empleo

Els editors de la revista hem estat pensat diferents professions. Hem vist que la situació no és fàcil perquè l’índex d’atur entre els joves es del 50%. Però nosaltres creiem que si aconseguiu tenir les vuit coses d’aquesta llista, trobareu feina segur!!

SI VOLS TROBAR FEINA HAS DE TENIR…

1.L’ESO.
2.Confiança en tu mateix.
3.Autoestima.
4.Motivació.
6.Un bon vocabulari i una bona aparença.
7.Amabilitat
8.Puntualitat.

amabilidad

I hem buscat informació sobre algunes professions!

1-Infermer: cobra uns 1700 euros al mes i pots guanyar més diners si fas hores extres o guàrdies. Un infermer treballa entre 8 i 12 hores cada dia . Si fa guàrdies pot treballar unes 20 hores al dia . Per ser infermer has de estudiar una carrera universitària .

2-Militar:
cobra uns 500 euros al mes però te la casa i el menjar gratis . Un militar ha de estar disponible les 24 hores de dia , encara que no sempre està treballant . Per ser militar només cal tenir 18 anys i tenir la nacionalitat espanyola . El “petit” inconvenient és que pots morir a la guerra, o matar a algú.

plane-globe

3-Assistent de vol : cobra uns 1800 euro al mes . Per ser hostessa o assistent de vol cal saber idiomes, tenir una alçada superior als 1,65 metres cal tenir una bona presència sense pírcings ni tatuatges visibles, i és absolutament imprescindible parlar molts idiomes . Hi ha cursos especials per als nois i noies de més de 18 anys per ser assistents de vol.

4-Mecànic: cobra uns 1300 euros al mes o més si fa hores extres i té anys de experiència . Es pot aprendre l’ofici, però un bon mecànic ho porta a la sang . Un mecànic treballa unes 8 hores al dia o més, i algunes hores els dissabtes.

Las-10-profesiones-más-felices-640x250
5-Bomber: cobra uns 3300 euros al mes, i pots cobrar més si fas hores extres . Per ser bomber cal guanyar una oposició , que és una competició entre moltes persones per aconseguir una plaça en el cos de bombers. La plaça la guanya la persona que fa el millor examen i que està en millor forma física .

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: